No cabe duda de que la tecnología cada vez está más presente en nuestras vidas. En Calasanz hemos hecho una apuesta fuerte por introducirla en nuestra metodología de aprendizaje. Gracias a nuestra aula inmersiva, hemos dado un paso más en este sentido, y así es como el alumnado de primero de Marketing y Publicidad ha presentado su último reto; una guía turística inmersiva. Un reto que nos ha trasladado virtualmente a Santurtzi, Portugalete, Getxo, San Juan de Gaztelugatxe y Sopelana. ¡Enhorabuena por el resultado!
———————
Zalantzarik gabe, teknologia gero eta ageriago dago gure bizitzetan. Calasanzen apustu sendoa egin dugu gure ikaskuntza-metodologian sartzeko. Gure murgiltze-gelari esker, beste urrats bat eman dugu ildo horretan, eta horrela aurkeztu dute Marketineko eta Publizitateko lehen mailako ikasleek beren azken erronka: murgiltze-gida turistikoa. Erronka horrek Santurtzira, Portugaletera, Getxora, Gaztelugatxera eta Sopelara eraman gaitu birtualki. Zorionak emaitzagatik!