Eraikuntzak haurtzaroan zehar umeen mugimen-gaitasunak garatzea eta motibazioa ezagutzeko tresna dira, beren sorkuntzez jabetzen. Horrek autoestimua eta segurtasuna lantzen eta garatzen ditu, antolaketan, lehentasunen ezarpenean eta ordenean lagunduz. Horrek guztiak gertakizunen zergatia eta zertarako ulertzen laguntzen die.
Calasanz-en, adin bakoitzera egokitzen zaizkie materialak koloreetan eta formetan oinarrituz. Hazten doazen heinean, materialak handitzen eta konplexuago bihurtzen dira. Eraikitzeak sorkuntza, sormena, saiakera eta errorea eta pilatzea dakartza. Hau da, ikaskuntza kognitiboak eragitea, garapen psikomotorra, soziala, sentsoriala eta emozionala bultzatuz.
Laburbilduz, joko horiek honako ekarpen hauek egiten dizkigute:
- Begi eta eskuenb arteko koordinazioa
- Psikomotrizitate fina
- Antolaketa eta plangintza
- Espazioaren ikuspegia
- Autoestimua eta segurtasuna indartzea
Beraz, eraikuntzen jolasek funtzioen estimulazioa ematen digute, eta horrek haur bakoitzaren garapen osoa errazten du lanean ari den unean, eta ondorengo garapenetarako entrenamendua ematen du ere.