Merkataritza-azterketetan oinarritutako marketin-politikak definitzea eta haien jarraipena egitea, eta produktuen eta/edo zerbitzuen sustapena eta publizitatea komunikabide eta komunikazio-euskarri egokietan egitea, horretarako beharrezkoak diren publizitate eta sustapen materialak landuta.
IKASKETA PLANA
Sarbide baldintzak
Ikastaro honetan sartu nahi diren ikasleak beren tablet edo eskuko ordenagailua ekarri behar dute klasera, eta, gainera, honako baldintza hauetako bat gutxienez bete beharko dute:
- Bachillerato de “Humanidades y Ciencias Sociales”
- REM II
- COU
- F.P. II
- Mediante Prueba de Acceso a Ciclos Formativos de Grado Superior.


LAN IRTEERAK
- Asistente del jefe de producto.
- Técnico de marketing.
- Técnico en publicidad.
- Técnico en relaciones públicas.
- Organizador de eventos de marketing y comunicación.
- Auxiliar de medios en empresas de publicidad.
- Controlador de cursaje o emisión en medios de comunicación.
- Técnico en estudios de mercado y opinión pública.
- Técnico en trabajos de campo.
- Inspector de encuestadores.
- Agente de encuestas y censos.
- Codificador de datos para investigaciones de mercados
IKASTEN JARRAITU NAHI DUZU?
Ikastaro hau eginez gero, ikasketa hauek egiteko aukera izango duzu:
- Acceso a estudios universitarios
- Otros Ciclos Formativos de Grado Superior

¡El próximo 5 de mayo te esperamos en nuestra Jornada de Puertas Abiertas de FP de Calasanz Santurtzi! Si quieres…
ZURE ETORKIZUNEAN INBERTITU
Bilatzen ari zinen zentroa aurkitu duzu: modernoa, berritzailea eta zure etorkizuneko enplegagarritasunera bideratuta dagoena. Apuntatzea baino ez zaizu geratzen!