Joan den ostiralean, maiatzak 6, Calasanzen egunerokoan landutako balioak biltzen dituzten jarduera matematikoak gauzatu genituen, Singapur metodoari esker eskuratutako estrategia guztiak gogorarazteko eta erabiltzeko. Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako etapetan atazaz betetako goiza izan zen, eta ataza horiek guztiak taldeen bilakaera-une bakoitzari dagozkion landutako edukien araberakoak izan ziren.
Haur Hezkuntzan, zenbakien grafiaren hasieratik balantza baten funtzionaltasunera eta erabilgarritasunera arte lan egin zen, sailkapenekin, batuketekin eta abarrekin batera. Lehen Hezkuntzan, bizkortasun mentala, ulermen matematikoa edo logikoa bultzatzen duten kontzeptuak erabiltzea eskatzen zuten zereginak egin ziren; eta Bigarren Hezkuntzan, berriz, nozio eta trebetasun matematikoak landu ziren scape room baten bidez, soluzioa lortzeko proposatu den guztia deszifratzen saiatuz.
Jardunaldi horretan egindako lanaren bidez, gure ikasleek berdinen arteko ikaskuntza sustatzeko aukera izan zuten, lankidetzazko eta aldi berean lankidetzazko lana izanik. Horrela, ikaskuntza esanguratsua bultzatzen dugu, haien interesek eta besteengandik partekatu, irakatsi eta ikasteko gogoak bultzatuta.