Merkataritza-azterketetan oinarritutako marketin-politikak definitzea eta haien jarraipena egitea, eta produktuen eta/edo zerbitzuen sustapena eta publizitatea komunikabide eta komunikazio-euskarri egokietan egitea, horretarako beharrezkoak diren publizitate eta sustapen materialak landuta.
IKASKETA PLANA
Sarbide baldintzak
Ikastaro honetan sartu nahi diren ikasleak beren tablet edo eskuko ordenagailua ekarri behar dute klasera, eta, gainera, honako baldintza hauetako bat gutxienez bete beharko dute:
- Batxilergoko titulua (Giza eta Gizarte Zientzietako Batxilergoa)
- IEE II
- UOI
- LH II
- Goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko probaren bidez.
LAN IRTEERAK
- Produktu-buruaren laguntzailea.
- Marketineko teknikaria.
- Publizitateko teknikaria.
- Harreman publikoetako teknikaria.
- Marketineko eta komunikazioko ekitaldien antolatzailea.
- Hedabideetako laguntzailea publizitate-enpresetan.
- Komunikabideetan igortzeko edo emititzeko kontrolatzailea.
- Merkatu-azterketetako eta iritzi publikoko teknikaria.
- Landa-lanetako teknikaria.
- Inkestatzaileen ikuskaria.
- Inkesta eta erroldetako agentea.
- Merkatuen ikerketetarako datu-kodetzailea
IKASTEN JARRAITU NAHI DUZU?
Ikastaro hau eginez gero, ikasketa hauek egiteko aukera izango duzu:
- Unibertsitateko ikasketak egiteko sarbidea
- Goi-mailako beste heziketa-ziklo batzuk
Os compartimos las circulares de inicio de curso para los ciclos de Formación Profesional, así como información relevante acerca de…
ZURE ETORKIZUNEAN INBERTITU
Bilatzen ari zinen zentroa aurkitu duzu: modernoa, berritzailea eta zure etorkizuneko enplegagarritasunera bideratuta dagoena. Apuntatzea baino ez zaizu geratzen!